Szoftver újdonság:
BEVÁSÁRLÓ LISTA PROGRAM

A napi/heti kisebb-nagyobb bevásárlások szervezését segíti a DEPO Bevásárló Lista program. 
A szoftverrel többféle bevásárló lista készíthető, bejelölhetőek az egyes listákban az aktuálisan vásárolandó tételek és azok mennyisége. 

Bővebben

A DEPO Projekt Manager program

ISMERTETÉS
A  program kiváló megoldást nyújt kis és középvállalkozások és közintézmények számára az irodai nyilvántartási munkában és projektek szervezésében.

A szoftver önálló projektek, ügyfelekkel kapcsolatos ügyek, feladatok, munkák nyilvántartásában és a gyors visszakeresésben nyújt segítséget. 
Alkalmas az ügyekkel kapcsolatos levelezések, különféle iktatások, dokumentumok, csatolt állományok (dokumentumok, fotók) rendszerezésére, nyilvántartására. Lehetőség van továbbá a levelezéssel kapcsolatos postai nyomtatványok nyomtatására is.

Az új, modern és rugalmas szoftverstruktúra lehetővé teszi a felhasználóink számára rövid határidőn belül egyedi igények szerinti felhasználói felület kialakítását.

A szoftverrel nyilvántarthatóak és rendszerezhetőek az egyes projektekkel kapcsolatban felmerülő különböző események, munkák, költségek. A projektleírás mezőiben dokumentálhatjuk, és ez alapján a munka folyamatában, illetve a későbbiekben is áttekintést kaphatunk a projekt céljáról, körülményeiről, a projekt során felmerült problémákról és azok megoldásáról, valamint a projekt eredményéről.
Nyilvántarthatóak a fontos időpontok és a projekt résztvevői is. A projekt űrlapon összegyűjtve és jól rendszerezve láthatjuk feladat megoldása során készített dokumentumok listáját, számlákat és kapcsolódó digitális állományokat, amelyek innen megnyithatóak.
Ha a fentieket nem a projektek oldalról akarjuk nézni, hanem az egyes ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásokra vagyunk kíváncsiak, akkor az ügyfél űrlapján teljes áttekintést kaphatunk az ügyfélnek végzett összes munkáról, a neki küldött levelekről és kiállított számlákról. Ugyanitt azonnal látható, hogy fennáll-e az ügyfél részéről például számlatartozás, illetve a későbbiekben milyen időpontban, milyen jellegű szolgáltatást kell vagy ajánlott a részére elvégezni.
A szoftver támogatja az ügyfelek megszerzésével kapcsolatos marketing munka nyilvántartásátis, és például az is könnyen átlátható az adatok alapján, hogy milyen szintű, és milyen mennyiségű marketing ráfordítás történt az ügyfél irányába, illetve az milyen eredménnyel járt. 

A DEPO Projekt Manager fő funkciói, jellemzői:
  • Ügyfél adatbázis 
  • Ügyfelek nyilvántartása, ügyfeleknek végzett munkák és kapcsolattartás teljes áttekintése, kapcsolódó dokumentumok szervezése
  • Munkafolyamatok tervezése és előírása munkatársak részére sablon alapján
  • Részfolyamatok költségeinek előszámítása, tervezése
  • Munkafolyamatok elvégzett részfeladatainak nyilvántartása és számlázása
  • Felhasznált anyagok és szolgáltatások nyilvántartása (számlázás nélkül is)
  • Cikkszám adatbázis, készletnyilvántartás
  • Számlázás, számlák napi zárása
  • Átvételi elismervény, munkalap, árajánlat, szerződés nyomtatása
  • Határidők kezelése, automatikus figyelmeztetés aktuálisan elvégzendő munkákra 
  • Körlevelezés, értesítések küldése E-mailben
  • Postai nyomtatványok: boríték, etikett címzés, ajánlott feladóvevény, utánvét, csekk, stb. nyomtatás
  • Marketing munkát támogató kiegészítések
  • Adatok egyszerű lekérdezése
  • 1024 x 768-as felbontás
  • Hálózati alkalmazás 
A szoftver űrlapjai közül három:

Ügyfél adatbázis:

kép nagyítása

Nemcsak az ügyfelek számlázási és postacímének eltárolására, hanem teljes áttekintést nyújt az ügyfélnek nyújtott szolgáltatásokról, számlákról, marketing célú levelezésről, és figyelmeztet az esedékes határidőkre.

Projekt munkalap:

kép nagyítása

A munkához felhasznált anyagok és szolgáltatások a számlázástól függetlenül is nyilvántarthatóak, a számla ezekről és ezektől függetlenül is készülhet az ügyfél részére.
 

Figyelés:

Az éppen folyamatban lévő munkák, külön feljegyzett határidős események vagy éppen az ügyfelek által még ki nem fizetett számlák automatikus figyelése és figyelmeztetés küldése.
 

 
TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK
     
  • Minimum: Pentium 100 Mhz 64 Mb RAM, 16 Bit Monitor vezérlő kártya, 1024 x 768 felbontás. A szoftverek adatfelvételi sebességét elsősorban az operatív tár nagysága, a lekérdezések sebességét a processzor és a hálózat adatátviteli sebessége befolyásolja.
  • Operációs rendszer: Windows 95, Windows 98, Windows SE, Windows ME, Windows NT 4, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
  • A termék hálózati alkalmazás
  • A szoftver nyitott struktúrájú, az adatok szabványos MS Access adatformátumban vannak tárolva.
  • Adatbázis típus: SQL relációs adatbázis
  • Maximális rekordmennyiség kb. 800.000 adat, adatbeviteli korlát: Maximum 1 Gbyte nagyságú adatbázis
  • Garancia 1 év


ÁRAK, MEGRENDELÉS
Első példány
Ár
Új vásárlás, ha még nem rendelkezik a szoftverrel:
6 hónap szoftver tanácsadás támogatással
50.000 Ft
Frissítés ár, ha 6 hónapot meghaladta az előző vásárlás:
6 hónap szoftver tanácsadás támogatással
25.000 Ft
Frissítés ár, ha 6 hónapon belüli az előző vásárlás:
6 hónap szoftver tanácsadás támogatással
12.500 Ft
További példány / gép
Ár
Új vásárlás, ha még nem rendelkezik a szoftverrel:
9.000 Ft
Frissítés ár, ha 6 hónapot meghaladta az előző vásárlás:
4.500 Ft
Frissítés ár, ha 6 hónapon belüli az előző vásárlás:
2.250 Ft
Éves díj opciók (amennyiben megrendeli, igényli). 
Nem kötelező.
1 év szoftver frissítés és tanácsadás támogatás alapdíja (Éves díj):
Új Szoftver / szoftver frissítés vásárlás esetén rendelhető, opcionális felár.
10-50 % hűség kedvezmény alkalmazásával folyamatos vásárlás esetén.
Kedvezményesen hosszabbítható forduló napon.
Árak díjtáblázatban >>
25.000 Ft
HŰSÉG kedvezmény újra aktíválása, ha megszakadt a folytonosság:
(Frissítés ára + éves díj, 50 % kedvezménnyel)
1 év szoftver frissítés és tanácsadás támogatás.
Kedvezményesen hosszabbítható forduló napon.
Árak díjtáblázatban >>
37.500 Ft
Egyéb
Szoftver tanácsadás óradíj lejárt támogatási időn túl:
10.000 Ft
CD küldés felár:
1.500 Ft
A szoftverhasználattal kapcsolatos díjmentes segítséget e-mailben és telefonon csak azoknak az ügyfeleknek biztosítjuk, akik a vásárláshoz kapcsolódóan adott időpontban jogosultak arra, illetve előfizetnek éves átalánydíj vagy óradíj formájában a szolgáltatásra.

Az árak bruttó árak.
Az árak nem tartalmaznak postaköltséget. 

További információk, rendelés ... >>
 
 

FOLYAMATOSAN HOSSZABBÍTHATÓ ÉVES SZOLGÁLTATÁS DÍJAI

HÜSÉG PROGRAM:
A Lomart Kiadó a szoftver árát úgy alakítja ki, hogy azok az ügyfelek, akik folyamatosan előfizetnek a szoftver tanácsadás és frissítés szolgáltatásra - tehát hűséges felhasználói a programnak -, azok az idő előrehaladtával kedvezményesebben jussanak hozzá a szoftver termék újabb változataihoz és a termék használatával kapcsolatos tanácsadáshoz.

A kedvezményes díj az alábbiakat foglalja magában:
1. Szoftver frissítések 1 évre.
2. Szoftver tanácsadás, segítség szolgáltatás 1 évre.
A szoftverhasználattal kapcsolatos díjmentes segítséget e-mailben és telefonon csak azoknak az ügyfeleknek biztosítjuk, akik a vásárláshoz kapcsolódóan még jogosultak arra, vagy előfizetnek a szolgáltatásra.

A hűség program keretében azok az ügyfeleink, akik folyamatosan előfizetnek a szolgáltatásra, az éves díj alapárából kedvezményt kapnak: 
- a kedvezmény évente 5 %-al növekszik
- az ötödik évtől  folyamatosan 25 % a kedvezmény

Az éves díj választása nem kötelező, kivéve, ha árkedvezményt kötelező hűség vállalással kapott. Az árkedvezményhez kapcsolódó kötelező hűség árai az alábbi táblázat szerint alakulnak a következő évektől (1, 2 vagy 3 év hűség vállalása esetén).

FELTÉTELEK:
- folyamatos éves díj fizetés a forduló napon
- pontos fizetés

DEPO Projekt Manager  program éves díjai, KEDVEZMÉNYEK:
(első példány árak)
 

IDŐ
ÁR
Új ár: 
50.000 Ft
Éves díj teljes összege:
25.000 Ft
Következő év   5 % kedvezménnyel (1. év):
23.750 Ft
Következő év 10 % kedvezménnyel (2. év):
22.500 Ft
Következő év 15 % kedvezménnyel (3. év):
21.250 Ft
Következő év 20 % kedvezménnyel (4. év):
20.000 Ft
Következő évektől 25 % kedvezményel (5. évtől) folyamatosan: 
18.750 Ft
Frissítés később, amennyiben nem választja a folyamatos éves konstrukciót: 
37.500 Ft

Az árak bruttó árak.
Az árak nem tartalmaznak postaköltséget. 

További információk, rendelés ... >>
 

Éves frissítés az alábbiakra vonatkozik:

  • javító frissítésekre
  • kisebb időközi szoftverfejlesztésekre
  • teljesen új változatra, ha abban az időszakban megvalósul
A frissítési konstrukció működése:
  • A szoftver aktuális változatai a frissítési időben díjmentesen letölthetőek a honlapról

  • A frissítési idő után, ha a felhasználó nem rendeli meg a következő időszakra a szolgáltatást, a szoftver akkor is változatlanul tovább használható, csak az előfizetés nélkül letöltöt frissítés nem használható
TOVÁBBI SZOLGÁLTATÁSOK
A szoftver testreszabása kérhető kiszállásként vagy E-mail/postai úton elküldött változatban, ezek árai:
Fejlesztési elem
(A „-tól” árak az egyes feladatok bonyolultságától függően változhatnak) 
Ár
Lekérdezés / DB
5.000 Ft
Nyomtatvány / DB
15.000 Ft
Meglévő űrlap, funkció, azonosító módosítása, bővítése / DB-tól
25.000 Ft
Meglévő űrlapra új funkció fejlesztése / DB-tól 50.000 Ft
Új funkció fejlesztése / DB-tól
50.000 Ft
Új adatbeviteli űrlap létrehozása / DB-tól
100.000 Ft
Új szoftverkomponens létrehozása a felhasználó igényei alapján / DB-tól
150.00 Ft
Adatbázisok konvertálása szabványos formátumból / adatbázis.
Egyéb források egyedi ajánlat alapján.
75.000 Ft
Egyedi változat éves díj felár (ha valamelyik fő komponens egyedi fejlesztésű, pl. tanuló vagy tanulmányi napló űrlap) / év
10.000 Ft
Konzultációs és kiszállási díjak
Árajánlat / konzultációs díj a projekt idejére:
10.000 Ft
Kiszállási díj (oktatási / konzultáció céljából): 50.000 Ft / nap 250 km-ig, 250 km felett további km és szállás díj, amennyiben szükséges
50.000 Ft +
Szoftver tanácsadás óradíj lejárt támogatási időn túl / óra
10.000 Ft

Az árak bruttó árak.
Az árak nem tartalmaznak postaköltséget. 

További információk, rendelés ... >>

 

DEMO

depoprojekt_4.zip

A telepítés lépései:

  • Töltse le a "depoprojekt_4.zip" állományt a saját számítógépre.
  • Tömörítse ki a "deposzla_4.zip" állományból a "DEPOprm4" könyvtárat. 
  • Ezután a  "DEPOprm4" könyvtárból futtassa le a "setup.exe" állományt a program telepítéséhez. 
  • A telepítésben segít az ugyanebben a könyvtárban található "depoprojekt_install.html" állomány.
  • A program indítása után a súgó részletesen elmagyarázza a program működését.
WINDOWS VISTA / 7- 8 - 8.1 - 10 használata esetén:
  • Telepítés után a szoftver indító parancsikonján állítsa át a kompatibilitást "Windows XP (SP2)"-re / "Windows XP (SP3)"-ra
  • A programot rendszergazdai jogosultsággal futtassa.
A KOMPATIBILITÁST ÍGY TUDJA BEÁLLÍTANI: 
- kattintson a szoftver parancsikonján a jobboldali egérgombbal 
- kattintson a "Tulajdonságok" parancsra 
- válassza ki a megjelenő űrlapon a "kompatibilitás" oldalt / kartonfület 

WINDOWS XP
- a "Kompatibilis üzemmód"-nál válasszon ki egy korábbi Windows változatot.
- ha rendelkezésre áll, akkor jelölje be a "Futtatás rendszergazdai jogosultsággal" jelölőnégyzetet 
- mentse a módosításokat (Alkalmaz / OK)

WINDOWS VISTA / WINDOWS 7 használata esetén:
- a "Kompatibilis üzemmód"-nál válassza ki a "Windows XP (SP2)"- vagy "Windows XP (SP3)" típust 
- ugyanezen az oldalon jelölje be a "Futtatás rendszergazdai jogosultsággal" jelölőnégyzetet 
- mentse a módosításokat (Alkalmaz / OK)

WINDOWS 8 / 8.1 / 10 használata esetén:
Ha a "Start menü"-ben jobboldali egérgombbal kattint a program ikonján, akkor a programfájlhoz lehet ugrani a képernyő alján megjelenő egyik parancsikon segítségével, és be lehet állítani a kompatibilitást az állomány adatlapján.
- a "Kompatibilis üzemmód"-nál válassza ki a "Windows XP (SP2)"- vagy "Windows XP (SP3)" típust 
- ugyanezen az oldalon jelölje be a "Futtatás rendszergazdai jogosultsággal" jelölőnégyzetet 
- mentse a módosításokat (Alkalmaz / OK) 

WINDOWS BEÁLLÍTÁSOK
(különösen Windows 10 esetében kell pontosan így beállítani):

A program helyes működéséhez a Windows "Vezérlőpult" "Területi" beállításai közül az alábbiakat így kell beállítani:

1.    Nyelv: "Magyar"
2.    Mértékrendszer: "Metrikus"
3.    Tizedesjel: "," (Vessző)
4.    Listaelválasztó: ";" (Pontosvessző)
5.    Idő formátum: "OO:pp:mm" (ne legyen üres hely a kettőspont és szám között)
6.    Rövid dátumformátum: "éééé.HH.nn."
       (ne legyen üres hely a pont és szám között) 

 

Ismertetés  |  Technikai követelmények  | Árak, megrendelés  |  DEMO  |  Akciók, hírek
 


Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás... >>

Új eKönyvek:







 


 
Kezdőlap   |   Elérhetőség
Lomart  ©  2017