DEPO Projekt Manager 5

ISMERTETÉS  Képek  TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK  ÁRAK, MEGRENDELÉS  DEMO  AKCIÓK, HÍREK  HŰSÉG PROGRAM  FRISSÍTÉSEK LETÖLTÉSE
 
A program 5-ös változata, fejlesztés alatt
A  program megoldást nyújt vállalkozások és közintézmények számára az irodai nyilvántartási munkában és projektek szervezésében.

Jól használhatják 
üzletkötők, marketingesek, tanácsadók, területi képviselők ügyfél kapcsolati adatok nyilvántartására.

A szoftver önálló projektek, ügyfelekkel kapcsolatos ügyek, feladatok, munkák nyilvántartásában és a gyors visszakeresésben nyújt segítséget.
Alkalmas az ügyekkel kapcsolatos levelezések, különféle iktatások, dokumentumok, csatolt állományok (dokumentumok, fotók) rendszerezésére, nyilvántartására. Lehetőség van továbbá a levelezéssel kapcsolatos postai nyomtatványok nyomtatására is.

Az új, modern és rugalmas szoftverstruktúra lehetővé teszi a felhasználóink számára rövid határidőn belül egyedi igények szerinti felhasználói felület kialakítását.


 

ÚJDONSÁGOK az új változattal és árakkal kapcsolatban:
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a korábbi, Microsoft Access 97 alapú DEPO Projekt Manager alkalmazás fejlesztését befejeztük, a további fejlesztések a Microsoft Access 2016 programban valósulnak meg.

A még le nem járt előfizetések alapján díjmentesen lehet áttérni az új változatra.
Az áttérés nem kötelező, vásárolható éves szolgáltatás a régi változathoz is korlátozott támogatással, mivel a fejlesztések, ennek értelmében szoftver frissítések már az új változathoz készülnek, amennyiben azokat szeretné használni át kell térni az új változatra.

Áraink, éves előfizetési áraink megváltoztak, a változás az új fejlesztések miatt váltak  szükségessé.
A régebbi  operációs rendszerek támogatása megszűnt, a szoftverek futása bizonytalanná vált, különös tekintettel arra is, hogy az új  gépeket már Windows 10 operációs rendszerrel vásárolják, amely folyamatos változása miatt szükséges a folyamatos fejlesztés is.



Képernyő képek a DEPO Projekt Manager 5 programról Ugrás az oldal tetejére
Rövidesen elérhető.
Kérjen DEMO-t a szoftver kipróbálására.




A DEPO Projekt Manager jellemzői: Ugrás az oldal tetejére

ÜGYFÉL ADATOK
Az ügyfél űrlapján teljes áttekintést kaphatunk az ügyfélnek végzett összes munkáról, a neki küldött levelekről és kiállított számlákról. Ugyanitt azonnal látható, hogy fennáll-e az ügyfél részéről például számlatartozás, illetve a későbbiekben milyen időpontban, milyen jellegű szolgáltatást kell vagy ajánlott a részére elvégezni.
Az ügyfél fontos adatai nagy részletességgel tárolhatóak, egyes dokumentumok lejáratával kapcsolatban figyelmeztetéseket is beállíthatunk.


ÜGYLETEK NYILVÁNTARTÁSA
A szoftverrel nyilvántarthatóak és rendszerezhetőek az egyes ügyekkel kapcsolatban felmerülő különböző események, munkák, költségek. A szoftver mezőiben dokumentálhatjuk, és ez alapján a munka folyamatában, illetve a későbbiekben is áttekintést kaphatunk az egyes ügyek céljáról, körülményeiről, a munkavégzés során felmerült problémákról és azok megoldásáról, valamint a eredményességről.

Nyilvántarthatóak a fontos időpontok és a projekt résztvevői is. A projekt űrlapon összegyűjtve és jól rendszerezve láthatjuk feladat megoldása során készített dokumentumok listáját, számlákat és kapcsolódó digitális állományokat, amelyek innen megnyithatóak.



MARKETING MUNKA
A szoftver támogatja az ügyfelek megszerzésével kapcsolatos marketing munka nyilvántartását is, az is könnyen átlátható az adatok alapján, hogy milyen szintű, és milyen mennyiségű marketing ráfordítás történt az ügyfél irányába, illetve az milyen eredménnyel járt.
A programmal megvalósítható az ügyféllel történt kapcsolattartás (telefon, e-mail, posta) dokumentálása, a programban figyelmeztetést lehet beállítani az ismételt kapcsolatfelvételre.
A szoftver a napi színtű marketing tevékenységről, tanácsadásról eredményességi összesítést is készít.


HETI TERVEZŐ

A heti tervezőben áttekinthetőek a következő időszakban szükséges ügyfél kapcsolati feladatok, illetve visszafelé is megtekinthetőek a már elvégzett kommunikációs feladatok (hívások, E-mail küldések, megbeszélések kivonatai).



FŐBB jellemzők:
Ügyfél adatbázis: ügyfelek, partnerek nyilvántartása egy helyen és könnyen lekérdezhető formában.Ügyfeleknek végzett munkák és kapcsolattartás teljes áttekintése, kapcsolódó dokumentumok szervezése
Munkák nyilvántartása.
Munkafolyamatok tervezése és előírása munkatársak részére sablon alapján.
Felhasznált anyagok és szolgáltatások nyilvántartása (számlázás nélkül is). Részfeladatok nyilvántartása és számlázása.
Cikkszám adatbázis, készletnyilvántartás. Készlet számolása számlázás alapján vagy csak munkalap alapján.
Átvételi elismervény, munkalap nyomtatása, árajánlat, szerződés nyomtatása.
Számlázás, nyugta, bevételi/kiadási pénztárbizonylat. Számlák napi zárása.
Számlázás a szolgáltatás alapján, terméklista alapján, vagy listáktól és szolgáltatástól függetlenül is.
Számlák előkészítése, párhozamos számla készítés.. 
Határidők kezelése, automatikus figyelmeztetések munkákkal kapcsolatban, figyelmeztetés számlatartozásokra, ki nem fizetett szolgáltatásokra.
Postai nyomtatványok: boríték, etikett címzés, ajánlott feladóvevény, utánvét, csekk, stb. nyomtatás. Idegen nyelvű dokumentumok, saját formátumú nyomtatványok megvalósítása.
Marketing munkát támogató kiegészítések. Ügyfelekkel kapcsolatos marketing tevékenység ütemezése HETI tervezővel. Marketing teljesítmény összegzése.
Adatok egyszerű visszakeresése.



Technikai követelmények Ugrás az oldal tetejére

Minimális hardver: A választott operációs rendszer által meghatározott
alapvető hardverkörnyezet, legalább a megadott felbontású monitorral.
 
Operációs rendszer: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
Űrlapok 1366x768 felbontásra optimalizálva 16:9 képarányban.
Hálózati alkalmazás, lokáis hálózatban.
Az adatok szabványos MS MDB adatformátumban vannak tárolva.
Adatbázis típus: SQL relációs adatbázis
Optimális 10.000 - 100.000 közötti adat feldolgozására.
Maximális rekordmennyiség kb. 800.000 adat (1 Gbyte nagyságú adatbázis, amely egyben a jelenlegi struktúrában az adatbeviteli korlát)




DEPO Projekt Manager akció Ugrás az oldal tetejére

Jelenleg nincs akció




Árak, megrendelés Ugrás az oldal tetejére

Első példány
Ár
Új vásárlás / Frissítés korábbi változatra:
1 év szoftver tanácsadás és frissítés támogatással
130.000 Ft
További példány / gép
Ár
Új vásárlás / Frissítés korábbi változatra:
11.000 Ft

Éves díj opciók (amennyiben megrendeli, igényli). 
Nem kötelező.
1 év szoftver frissítés és tanácsadás támogatás alapdíja (Éves díj):
Új Szoftver / szoftver frissítés vásárlás esetén a következő évtől, amennyiben igényli, nem kötelező.
Előfizetés 1  évre
Éves előfizetése díja, ha 2 évre fizet elő
25 % kedvezménnyel
37.500 Ft / alapdíj
5.500 Ft / további példány
28.125 Ft / alapdíj
4.125 Ft / további példány
3.125 Ft / Hónap
(1 példány használata esetén)
2.344 Ft / Hónap
(1 példány használata esetén)
Kedvezményes éves szolgáltatás újra aktíválása, ha megszakadt a folytonosság:

Maximum 12 hónap idejű előfizetés elmaradása esetén alkalmazható kedvezményes ár.
1 év szoftver frissítés és tanácsadás támogatás
Kedvezményesen hosszabbítható a forduló napon.

75.000 Ft alapdíj

5.500 Ft / további példány
  
Egyéb szolgáltatások
Ár
NAV online számla rendszerhez csatlakozás díja:
Belépés után az éves előfzetés ára tartalmazza a komponens használati díját, nincs külön díja.
Ez a szoftver komponens csak éves előfizetéssel együtt használható. Ha nem fizet elő, akkor a komponens nem fog működni az előfizetés lejárta után.
35.000 Ft
Szoftver tanácsadás óradíj lejárt támogatási időn túl:
15.000 Ft
CD küldés felár:
1.500 Ft
A szoftverhasználattal kapcsolatos díjmentes segítséget e-mailben és telefonon csak azoknak az ügyfeleknek biztosítjuk, akik a vásárláshoz kapcsolódóan adott időpontban jogosultak arra, illetve előfizetnek éves átalánydíj vagy óradíj formájában a szolgáltatásra.
Kiszállási díj (oktatási / konzultáció céljából): 50.000 Ft / nap 250 km-ig, 250 km felett további km és szállás díj, amennyiben szükséges
50.000 Ft +
Egyedi szoftver fejlesztés, testrszabás szolgáltatás árak >>

A "dobozos" szoftver termék egyedi megrendelés alapján testreszabható, a táblázat a fejlesztési irányárakat tartalmazza. 

>>
 

Az árak bruttó árak.
Az árak nem tartalmaznak postaköltséget. 

További információk, rendelés ... >>




FOLYAMATOSAN HOSSZABBÍTHATÓ ÉVES SZOLGÁLTATÁS

A KEDVEZMÉNYES DÍJ AZ ALÁBBIAKAT FOGLALJA MAGÁBAN:
1. Szoftver frissítések 1 évre.
2. Szoftver tanácsadás, segítség szolgáltatás 1 évre.
A szoftverhasználattal kapcsolatos díjmentes segítséget e-mailben és telefonon csak azoknak az ügyfeleknek biztosítjuk, akik a vásárláshoz kapcsolódóan még jogosultak arra, vagy előfizetnek a szolgáltatásra.

TOVÁBBI ÉVES DÍJ KEDVEZMÉNY:

Két év előfzetése esetén 25 % kedvezmény.

FELTÉTELEK:
- folyamatos éves díj fizetés a forduló napon
- pontos fizetés  


Éves frissítés az alábbiakra vonatkozik:

  • javító frissítésekre
  • kisebb időközi szoftverfejlesztésekre
  • teljesen új változatra, ha abban az időszakban megvalósul
  • Kivétel: egyes szoftverfejlesztések, amelyek csak külső eszközzel (más fejlesztők által fejlesztett és opcionális komponensek) adott esetben külön díj ellenében vehetőek igénybe.
A frissítési konstrukció működése:
  • A szoftver aktuális változatai a frissítési időben díjmentesen letölthetőek a honlapról
  • A frissítési idő után, ha a felhasználó nem rendeli meg a következő időszakra a szolgáltatást, a szoftver akkor is változatlanul tovább használható, csak az előfizetés nélkül letöltöt frissítés nem használható

További információk, rendelés ... >>



 DEPO Projekt Manager 5 DEMO Ugrás az oldal tetejére
Rövidesen elérhető.
Teljes értékű DEMO a NAV Online számlázás bevezetése után lesz elérhető.
Kérjen korlátozottan kipróbálható DEMO-t a szoftver kipróbálására.




FONTOS TUDNIVALÓK A VÁSÁRLÁSHOZ Ugrás az oldal tetejére
A honlapon közzétett tájékoztatás az informatika bonyolultsága és folyamatos fejlődése miatt  nem lehet teljes körű, egyes alapvető feltételek változhatnak a fejlesztő/szállító tudta nélkül is. Például az operációs rendszer változásai vagy egy adott hardvernek a szoftver futását befolyásoló körülményei, amelyek változhatnak a vásárlás után is.

A honlapon közzétett információk alapján ne döntsön, próbálja ki a DEMO-t, konzultáljon a rendszergazdájával.

Ha nincs a honlapon elérhető DEMO, akkor kérjen. Minden esetben kérjen részletes tájékoztatót és olvassa el a feltelepített szoftver licencszerződését.

Az árváltozás jogát fenntartjuk!

Lomart Kiadó  ©  2018

Kezdőlap  |  Elérhetőség   
 Ismertetés  |  Képek  |  Technikai követelmények  |  Árak  |  DEMO  |  Akciok  |  Hűség Ugrás az oldal tetejére